marți, 22 noiembrie 2011

Quilling pentru nepotul meu



6 comentarii:

  1. Mama mia!!! Ti-a iesit super frumos!!! Felicitari!Imi place mult, ai lucrat ceva la ea...

    Am observat ca ai dat si o noua fata blogului tau....

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mersi, mersi Miha . Asta chiar e facut in mare graba:):)) Vai de capul meu ca nici nu se vad comentariile . Cred ca am pus fonturile negre. Nu ma pricep sa imi cozmetizez blogul:((
    Gata...acum e roz bombon:)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Nico , e fantastic de reusita!! Felicitari!! Cu lucrarea asta pot sa spun ca ai trecut pragul, de la incepatori la avansati!!! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Da Miha ! Am dat o fata noua blogului meu cu ajutorul unei bune prietene , Cristina, pentru care ii multumesc :)

    RăspundețiȘtergere